sunnuntai 13. helmikuuta 2011
Koirilla on ollut hauska viikonloppu. Ei paljoa pakkanen paina, vaikka sitä on ollut aika tasaisesti -20. Kunhan pysyy liikkeessä. Kakaran riemu tietysti on rakkaan kepukan kanssa loppumaton, mutta varsinkin Raidan ilakoimista on ihana seurata. Enpä ole tainnut nähdä sitä noin onnellisella naamalla Karan jälkeen kertaakaan. Jaa, mutta eipä taidakaan olla ainoa... ;)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Aikakauden loppu
Olipa dramaattista. No ei se kauas heitä, toissapäivänä tuli nimittäin puoli vuotta siitä, kun hupakkomummo Metka lähti 29.8. omalle viimeis...

Hyvä että Raidalle on kakarastakin muutakin kuin päänvaivaa :). Ja jollekin muullekin :D
VastaaPoistaIhana nähdä, että Raita ja Motti tulevat noin hienosti juttuun keskenään! Motti on kyllä ihan super ihuna. <3
VastaaPoista